Nová vizuální identita Romodromu!
Praha, 4. listopadu 2024: Nezisková organizace Romodrom, o.p.s., která už více než 20 let působí v sociální oblasti a podporuje sociálně znevýhodněné skupiny, přichází s novou vizuální identitou. Změna brandu reflektuje současné trendy a zároveň lépe vyjadřuje poslání organizace – pomoc těm, kteří to potřebují nejvíce.
Po několikaleté pauze se organizace vrací opět k oranžovým tónům, které jsou spojené s jejími začátky a také s optimismem a životní energií – důležitými hodnotami, které pomáhají lidem překonávat těžké životní situace. Tato oranžová je v novém brandu doplněná o tmavý odstín zelenomodré, který odkazuje k transparentnosti organizace a doplňuje základní oranžové odstíny.
„Romodrom vždy kladl důraz na přístupnost a podporu lidí v nejtěžších životních situacích. Nová vizuální identita nám umožní lépe komunikovat s veřejností a přiblížit naši práci širšímu okruhu lidí,“ vyjádřil se ke změně brandu Nikola Taragoš, ředitel Romodromu.
Součástí nové vizuální identity je kromě nového a moderního loga také rozdělení činnosti organizace do pěti základních pilířů, které umožňují lepší uchopení rozsáhlé činnosti společnosti. Hlavní působení Romodromu stále leží v poskytování komplexních sociálních služeb, kromě toho se však zasazuje o snížení bytové nouze v České republice, podporuje vzdělanost a zaměstnanost sociálně znevýhodněných skupin obyvatel, zabraňuje recidivitě podporou lidí ve výkonu trestu a v souvislosti s konfliktem na Ukrajině rozšířila svou cílovou skupinu i o lidi zasažené tímto konfliktem. Svou humanitární a rozvojovou činnost nyní směřuje organizace zejména na válkou zasaženou Ukrajinu, v budoucnu však vidí možnost expanze i do jiných potřebných oblastí.
„Změna brandu tedy není jen o změně vzhledu, ale také o našem odhodlání posunout Romodrom vpřed a poskytnout společnosti snazší uchopení naší činnosti. Chceme, aby už na první pohled bylo vidět, že je Romodrom nejen symbolem pomoci, ale také moderní společností, která dokáže oslovit nové generace a zajistit jim lepší budoucnost,“ dodává Taragoš.
Organizace bude i nadále poskytovat široké spektrum služeb, mezi něž patří sociální poradenství, podpora při hledání bydlení či zaměstnání, vzdělávací programy pro děti nejen z vyloučených lokalit a mnoho dalšího.
Novou identitu postupně představí organizace na svých webových stránkách a sociálních sítích a stane se součástí všech propagačních materiálů, které Romodrom vytváří. Tato změna identity je jedním z důležitých kroků na cestě k transparentnosti a modernizaci, po níž organizace kráčí pospolu se svými partnery na národní i mezinárodní úrovni.
Kontakt na PR oddělení Romodromu:
Pro kontaktování PR oddělení Romodromu ideálně použijte e-mail pr@romodrom.cz
Kateřina Marková
e-mail: katerina.markova@romodrom.cz
mobil: +420 770 152 220
Dominika Bícová
e-mail: dominika.bicova@romodrom.cz
mobil: +420 771 504 009