Úvodní strana » Kdo jsme » Ochrana klientů » Vyřizování stížností

Verze v ukrajinštině k přečtení zde (Версію українською мовою можна прочитати тут)

 

Máte návrh na zlepšení služby?

Zaznamenali jste šikanu, či diskriminaci od zaměstnanců Romodrom o.p.s.?

Zažil/a jste nevhodné chování od někoho ze zaměstnanců naší organizace?

Chcete nám něco vzkázat?

Váš názor nás zajímá!

Napiště nám na stiznosti@romodrom.cz

Na e-mailu s Vámi můžeme dále komunikovat. Na adresu, z které nám podnět přijde, pošleme také informaci, jak jsme s ním pracovali.

 

Vlastníme i anonymní schránku: pripominky@romodrom.cz.

Pokud využijete tento kanál, Váš identita zůstane pro nás skrytá a nebudeme moct Vás kontaktovat, proto prosíme o poskytnutí co nejvíc detailů a informací k Váši stížnosti, abychom ji mohli rychle a efektivně vyšetřit.

 

Můžete se nám ozvat i přes hlasovou linku.

Pokud dáváte přednost hlasové komunikaci, máme pro vás hlasovou linku, kde můžete namluvit své stížnosti nebo zpětnou vazbu. Zavolejte na číslo +420 771 290 222 a následujte pokyny. I zde budeme dbát na důvěrnost a respektovat vaše soukromí.

 

Kdo má přístup k vyřizování stížností:

  1. Oddělení řízení kvality
  2. Provozní ředitelka organizace
  3. Manažer evaluace a monitoringu

Tyto osoby stížnost zpracují. Stížnost řeší primárně oddělení řízení kvality, může navrhnout zlepšení procesu, práci nebo sankci pracovníkovi nebo vyhodnotit stížnost jako neoprávněnou. Stížnost řeší pouze vyškolené osoby, které zajišťují zachování anonymity a důvěrné prošetření stížnosti.

Zprávu o přijetí podnětu dostanete vždy nejpozději do 3 pracovních dní.

 

Trvání vyřízení podnětu:

A) V případě stížnosti na kvalitu poskytovaných služeb: 30 dní. Do této doby se dozvíte odpověď pomocí e-mailu, sms zprávou nebo vyvěsíme v kanceláři na nástěnce (v případě anonymního podání), jak jsme s podnětem pracovali.

B) V případě oznámení týkajícího se sexuálně ohrožujícího jednání: první kontakt s Vámi by měl proběhnout do 24 hodin, kdy hlavní prioritou je zajištění bezpečí a zdraví oznamovatele a/nebo oběti. Následně ve lhůtě do 72 hodin bude zahájen proces vyšetřování.

C) V případě oznámení naplňující znaky whistleblowingu: 30 dní, které dle závažnosti může být prodlouženo o maximálně 60 dní.