Ochrana klientů

V Romodromu pracujeme s lidmi, kteří se nacházejí v obtížných životních situacích. Uvědomujeme si, že někteří z nich – zejména děti – mohou být velmi zranitelní a potřebují zvláštní ochranu. Proto je pro nás naprosto zásadní, aby se s každým klientem zacházelo s úctou, ohleduplností a bez jakékoliv formy zneužívání.

Naši pracovníci dodržují etický kodex, který jasně stanovuje pravidla chování a odpovědnosti při práci s klienty. Týká se především situací, kdy poskytujeme přímou péči nebo podporu. Všichni zaměstnanci jsou s tímto kodexem seznámeni a pravidelně proškolováni.

Veškerá naše práce vychází ze základních lidských hodnot, principů demokracie a respektu k lidským právům. Usilujeme o to, aby se lidé, kterým pomáháme, cítili v bezpečí, byli vyslyšeni a mohli nám důvěřovat.

Níže si můžete přečíst Zásady ochrany dětí a Etický kodex zaměstnanců, kterými se v Romodromu řídíme.